عالم الكروشيه
عزيزتي الزائرة . السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وفي حال رغبتى بالإنضمام إلى أسرة منتديات عالم الكروشيه ينبغي عليكى،التسجيل!
عذرا التسجيل للنساء فقط



 
الرئيسيةمكتبة الصورالبوابةالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى منتديات عالم الكروشيه -  التسجيل للنساء فقط
مرحبا بكم فى منتديات عالم الكروشيه - عفوا التسجيل للنساء فقط
المواضيع الأخيرة
» هل تبحثين عن عمل
الإثنين 16 يونيو - 15:39 من طرف الملكة الهادئة

» موسوعه للخداديات
السبت 7 مايو - 10:22 من طرف سناء بك

» موسوعة المفارش البيضاويه بالباترون( متجدد)
السبت 7 مايو - 10:20 من طرف سناء بك

» ورشه الجيبه بدات ياللايابنات
الإثنين 10 يناير - 16:28 من طرف كروشيهيه

» فكرة جميلة ليبقى حمامك عطرا
الخميس 6 يناير - 14:13 من طرف lamia88aa

» وردة رهييييييييييبة
الخميس 30 ديسمبر - 21:02 من طرف totoankhamon

» عمل شنطة من القماش
الخميس 7 أكتوبر - 10:14 من طرف كوكب أمل

» مفرش سهل وبسيط
الخميس 29 أبريل - 10:42 من طرف وفاء على

» باترون مفرش اخر عمل لجبل..... لعيونكم
الخميس 29 أبريل - 10:29 من طرف وفاء على

» مفارش قماش مع حواف كروشيه
الخميس 29 أبريل - 10:19 من طرف وفاء على

تذكرى اختى الحبيبه
اذكار

 

 

 

 


شاطر | 
 

 المسابقه الاولى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:12

_lamiae_ كتب:
ما شاء الله على النشاط و الشغب
عصابة البنفسجي عاملة انقلاب ب 3 اعضاء
لما يكملو فريق شنو غا تعملو
و الزعيمة الحاجة عيوش

سونة شوفي انا ممكن نعطيلك كلمات بالامازيغية
حتى عيوش لن تستطيع فك الشيفرة و لو جمعت معاها كل الشريرات

نقطة نضام
اتنين اتنين امام باب القسم

و الا ااااااا


تسلمي لي يا لميا والله انت السند لي
امام العصابات الشريره الموجوده
البنفسجي 3 وعاملين كذا لما يكملوا ها يعملوا اييييييييييييه
شكرا على اداره الصف في غيابي
18 ad 19
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:13

وفاءعبد المنعم كتب:
انا قاعدة ساكته اهوه ياأبلة

انا بس صحيتهم

وهيصتهم

وحرضتهم على التمرد

شوفى انا طيبة ازاى

خزيت العين
البنت هاديه قوي
21
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:14

عائشة سائق كتب:
_lamiae_ كتب:
ما شاء الله على النشاط و الشغب
عصابة البنفسجي عاملة انقلاب ب 3 اعضاء
لما يكملو فريق شنو غا تعملو
و الزعيمة الحاجة عيوش

سونة شوفي انا ممكن نعطيلك كلمات بالامازيغية
حتى عيوش لن تستطيع فك الشيفرة و لو جمعت معاها كل الشريرات

نقطة نضام
اتنين اتنين امام باب القسم

و الا ااااااا


السلام عليك لمياء الغالية

هات ما عندك فالشريرات ما شاء الله 27
الاستاذة وسونة الشريرة ما زالت 35
انتظرك شريرة لمياء 97

عيوش بطلي حركات واقعدي هاديه
واسمعي الكلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:15

كدة فريقنا كمل يا وسونة

احنا بقينا 4

عيوشة
وفاء
ماما واوا
سارة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:15

modylolo كتب:
ياهلا بلميا انضمت لشلة المشاغباتتتتتتتتتت اهلين وسهلين

لا لميا معي انا يا شريره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:17

_lamiae_ كتب:
عيوش مامش تدجيد
هههههه
فكي هده الطلاسم

على فكرة انت من اي مدينة
لاعمل مسح للخريطة و نلقاك

ههههه مودي
هدا قليل مما عندكم
يقول المثل من عاشر قوما اربعين يوما شاغب مثلهم

تسلمي لي لميا
ايو كدا ردي عليهم
اين انت يا ام العبد هااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:18

ماما واوا كتب:
هى المسابقة على الشغب بس

طب يلا نشاغب 95 95 95

يلا نصوت ونهيص ونعمل شغب يمكن نطلع الأوائل 005 005 005

الاوائل طيب 29

ولى jj ss
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:20

عائشة سائق كتب:
_lamiae_ كتب:
عيوش مامش تدجيد
هههههه
فكي هده الطلاسم

على فكرة انت من اي مدينة
لاعمل مسح للخريطة و نلقاك

ههههه مودي
هدا قليل مما عندكم
يقول المثل من عاشر قوما اربعين يوما شاغب مثلهم

ههه شريرة ها اللمياء يا بنات

اين الوسونة لتفك الطلاسم هههه
انت ريفية يا لمياء ؟؟ بخير وعلى خير هههههههه شفت
اما عن مكان وجودي خلي خريطتك تقول لك ههههههههههههههه
انتظرك يا شريرة 13

عيوشه يمكن من طنجه او اغادير ولى الدار البيضا او فاس
هى بتلبس طاقيه الاخفاء وتلف المغرب هااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:30

modylolo كتب:
ههههههههههههههه لميا جت اوت منك عيوش قفشتك
اهلا بيكي هههههههههههههههههههههههههههههههههه

لميا بتاخذ بثاري يا مودي ههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:32

sara fahad كتب:
اختار بنفسجي
واسفه على التاخير عندي مشكله بالنت
انشاء الله ماتتكرر
ولا يهمك عزيزتي
نحن لسه ما بدأنا
مثل ما شايفه
قالبينها لعب
الفريق البرتقالي يكتمل ان شاء الله
وبكره نبدأ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:34

ماما واوا كتب:
كدة فريقنا كمل يا وسونة

احنا بقينا 4

عيوشة
وفاء
ماما واوا
سارة

شطوره كتبتي الاسماء
باقي الفريق البرتقالي
ان شاء الله نبدأ اليوم او بكره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:45

الفريق الوردي : ام عبدالله - خوالي - مودي لولو - سراج - ام قسمت
الفريق البنفسجي : وفاء - ماما واوا - عائشه - ساره

الفريق البرتقالي : الراجيه - التقوي - سعوديه - اجعلها طاعه - مقبوله

البنفسج هاتوا لكم وحده زياده عشان يتساوى العدد هاااااااااااااااااااا
او ها تمشوا على 4 براحتكم

المسابقه ستكون في موضوع منفصل
كل مجموعه تختار رئيستها ورقم ( 1-2-3 )
هيا يا بنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 17:40

ما تجيبى لنا يا اما الراجية او التقوى لحسن هعمل انقلاب 006
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 18:06

وسوووون حبيبة قلبى معاكم ان شاء الله
انا مع البرتقالى
مع كبيرة الشريررررررات
اين انتى يارجروووووووجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ام عبد الله
المشرفة العامة


عدد الرسائل : 1394
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 11/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 18:09

انا هنا يا عبقرينو هانم
وانا ارشح خوخة للقيادة
خوخة عندك عربية ايه تقوديها هههههههههه

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
modylolo
مشرفة اقسام التريكو


عدد الرسائل : 961
العمر : 41
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 18:28

خوخة خوخةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة هي الرئيسة 656 656
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 18:50

عيوشة شدى حيلك علشان انت الريس بتاعنا

اختارى حاجة حلوة وياريت تكون سهلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبد المنعم
مبدعة مميزه


عدد الرسائل : 265
البلد :
تاريخ التسجيل : 03/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 18:58

ماما واوا
الفريق بتاعنا لسة ناقص واحد
يعنى احنا هنلعب باربعة بس
وهما كل واحد فيهم هيلعب بخمس لعيبة
انا احتج
0020
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 19:12

يلا نعمل اضراب بسرعة لحسن بكرة هيبتدوا

565 565 565
يلا اعتصام يلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا


5001 5001 5001 5001
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 20:50

ماما واوا كتب:
ما تجيبى لنا يا اما الراجية او التقوى لحسن هعمل انقلاب 006

مش كفايه عيوش عندكم
اصل الفريق البرتقالي محدش ظهر منه النهارده
وانا منبهه من الامس اني حاوزع على مزاجي
وبما ان الفريقين اكتملوا رحلت الباقين على الفريق البرتقالي الا محدش اختاره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 20:54

Gemini Rose كتب:
وسوووون حبيبة قلبى معاكم ان شاء الله
انا مع البرتقالى
مع كبيرة الشريررررررات
اين انتى يارجروووووووجة

سلامات يا بلادينا
هو انتِ كنت فين يا حلوه
رجروجه الشريره راحت تدور عليك من يومها اختفت
من فيكم اللي خطف الثانيه 21

برتقالي طيب بس هو اكتمل خلاص هانخلي التقوى مع البنفسجي
اذا لم تظهر
موفقات خلي رجروجه تنفعك ، اما طلعتكم اوت هههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 20:57

ام عبد الله كتب:
انا هنا يا عبقرينو هانم
وانا ارشح خوخة للقيادة
خوخة عندك عربية ايه تقوديها هههههههههه

اهلا بام العريف وصلتي ياختي وبترشحي كمان
طيب اختاري رقم عشان تعرفوا العمل بتاعكم
يا زوينه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 20:58

modylolo كتب:
خوخة خوخةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة هي الرئيسة 656 656

lol! مودي رشحت
اختاروا رقم يا فريق يا وردي يا مشاغب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 20:59

وفاءعبد المنعم كتب:
ماما واوا
الفريق بتاعنا لسة ناقص واحد
يعنى احنا هنلعب باربعة بس
وهما كل واحد فيهم هيلعب بخمس لعيبة
انا احتج
0020

خلاص جبنا لكم التقوى
ايه رايكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 21:01

ماما واوا كتب:
يلا نعمل اضراب بسرعة لحسن بكرة هيبتدوا

565 565 565
يلا اعتصام يلالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا


5001 5001 5001 5001

انتوا بتعتصموا كدا طب لما بتحاربوا بتعملوا ايه
جبنا لكم التقوى
ممنوع الشغب
اختاروا رقم يا فرقه حسب الله عشان تعرفوا الشغل بتاعكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
modylolo
مشرفة اقسام التريكو


عدد الرسائل : 961
العمر : 41
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 21:06

خوخةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة انتي الريسه هههههههههههههههه اختاري رقم وبختك يا ابو بخيت اما نشوف وسونة حتعمل فينا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبد المنعم
مبدعة مميزه


عدد الرسائل : 265
البلد :
تاريخ التسجيل : 03/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 21:13

عيوش حبيبتى
يلا اختاري رقم
مش انتى زعيمة العصابة
قصدى زعيمة الفريق
هههههههههههههههه


36 36 36
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الراجيه عفو ربها
الاداره


عدد الرسائل : 2945
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 21:40

انا عاوزه تقوى كمان
مليش دعوه لازم تقوى

ومرحبا بجيمى الشريره

فين فريقى بقى
مش شايفه حد ليه ؟؟

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://hala-yousef.ahlamontada.com
خوالي
الاداره


عدد الرسائل : 2373
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 11/11/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 21:45

الوسن
معلش حبيبتي انا ما رح اشترك معاكم في المسابقة هذي

الجايات ان شاء الله

اعتذر للجميع

وبحاول اشترك معاكم في ورشه الخرز

بدايه الاسبوع القادم اذا قدرت

السموحه من الجميع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 21:46

modylolo كتب:
خوخةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة انتي الريسه هههههههههههههههه اختاري رقم وبختك يا ابو بخيت اما نشوف وسونة حتعمل فينا ايه

انا اللي حا اعمل ولى انتم يا اشرار 005
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
المسابقه الاولى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم الكروشيه :: اقسام الاشغال الفنيه :: قسم الاشغال الفنيه-
انتقل الى: