عالم الكروشيه
عزيزتي الزائرة . السلام عليكم ورحمة الله وبركاته وفي حال رغبتى بالإنضمام إلى أسرة منتديات عالم الكروشيه ينبغي عليكى،التسجيل!
عذرا التسجيل للنساء فقط



 
الرئيسيةمكتبة الصورالبوابةالتسجيلدخول
مرحبا بكم فى منتديات عالم الكروشيه -  التسجيل للنساء فقط
مرحبا بكم فى منتديات عالم الكروشيه - عفوا التسجيل للنساء فقط
المواضيع الأخيرة
» هل تبحثين عن عمل
الإثنين 16 يونيو - 15:39 من طرف الملكة الهادئة

» موسوعه للخداديات
السبت 7 مايو - 10:22 من طرف سناء بك

» موسوعة المفارش البيضاويه بالباترون( متجدد)
السبت 7 مايو - 10:20 من طرف سناء بك

» ورشه الجيبه بدات ياللايابنات
الإثنين 10 يناير - 16:28 من طرف كروشيهيه

» فكرة جميلة ليبقى حمامك عطرا
الخميس 6 يناير - 14:13 من طرف lamia88aa

» وردة رهييييييييييبة
الخميس 30 ديسمبر - 21:02 من طرف totoankhamon

» عمل شنطة من القماش
الخميس 7 أكتوبر - 10:14 من طرف كوكب أمل

» مفرش سهل وبسيط
الخميس 29 أبريل - 10:42 من طرف وفاء على

» باترون مفرش اخر عمل لجبل..... لعيونكم
الخميس 29 أبريل - 10:29 من طرف وفاء على

» مفارش قماش مع حواف كروشيه
الخميس 29 أبريل - 10:19 من طرف وفاء على

تذكرى اختى الحبيبه
اذكار

 

 

 

 


شاطر | 
 

 المسابقه الاولى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 1:48

ماما واوا كتب:
انا اخترت اللون البنفسجى

ويا ريت تكون معانا التقوى ورجوحة الشريرة

اهلا بك
على بركه الله انت مع وفاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 1:51

وفاءعبد المنعم كتب:
ايه الهيصة اللى انتم عاملينها دى

يلا قولولى مين هيكون معايا

عيوش حبيبتى انا مستنياكى تكونى معايا

علشان نكسب الجايزة من الشريرات دول

يلا اختار البنفسجى

ونكون عصابة قوية قصدى فريق قوى

ولا شكلى هاكون لوحدى ولا ايه

0014

هاهاهاااااااااااااااااااااا
متخافيش ها نجيب لك لعيبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 1:56

ام قسمت كتب:
انا جيت ياشريرات
كده ياوسونتي ام عبودي تحيرك
مودي هي معناها ايه في قاموس العاميه
اصل انا عارفه لها معني عند المدرسين لما يهددوا بيها العيال المشاغبه مش كده ههههههههه
انا لو منك ياوسونه اجيب كلمه لام عبودي ماحدش يعرفها خالص ------الا انا ههههههههه
انا بس باحب اهدي النفوس هههههه
انا حااشجع اللعبه الحلوه ياللا يابنات الهمه بقي
اني اسمع جعجعه ولا اري طحنا ههههههههههههههه

اخيرا وصلتي كنتِ فين ، سيباني للعيال الشريره دي لييييييييييه 0010
وياشماتته الاعداء وخاصه ناس معينه 004
شفتي ام عبوده استفردت بيه بس معلش
انا دايما اسمع الكلام ها اجيب لها كلمه مش ها تفهمها
بتشجعي لا ما ينفعش انت حاتشاركِ ( غيري من الكروشيه والتريكو )
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 1:58

عائشة سائق كتب:
السلام عليكن اخواتي

ام قسمت هنا يا ساترهههههه لما انت هنا يا شريرة
اعترفي جئت للتشجيع ام ؟؟ لم ؟؟اعترفي يا مشاغبة احسن لك 876

اسمعي اريدك في خدمة
خذي بوسة لحمص الله اخليك
ههههههههههههه
سلام يا نونة الشريرة
001

جات تشجع
لكن لا مفر ها اخليها معاكِ او مع رجروجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 2:01

عائشة سائق كتب:
وفاءعبد المنعم كتب:
ايه الهيصة اللى انتم عاملينها دى

يلا قولولى مين هيكون معايا

عيوش حبيبتى انا مستنياكى تكونى معايا

علشان نكسب الجايزة من الشريرات دول

يلا اختار البنفسجى

ونكون عصابة قوية قصدى فريق قوى

ولا شكلى هاكون لوحدى ولا ايه

0014

اهلا بوفاء
اسمعي اجلسي هناك وراء باخر كرسي حتى اغششك ههههههههههه
لا تخافي استاذتنا شاخت ونظرها على قدها 909

وسونة تعالي ساعديني في اختيار اللون 0013 هههههههههههههه

عواش يا شريره اما البنفسجي او البرتقالي
هي ان لم تقرري في الغد ساوزع المجموعات على مزاجي هاااااااااااااااا
ديمقراطيه مش نافعه ، تبقى دكتاتوريه 39
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عائشة سائق
الاداره


عدد الرسائل : 2767
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 8:45

السلام عليك وسونتي الشريرة

امري لله 36 خليها بنفسجي مع قليل من الابيض على الجنبات 97 لزوم الشياكة هههه
تسلمي 898

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبد المنعم
مبدعة مميزه


عدد الرسائل : 265
البلد :
تاريخ التسجيل : 03/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:06

ايوة كده عيوش الشريرة
انا معاك يامعلمى
هنكسر الدنيا
احضر يعنى السيوف والسكاكين والذى منه ؟
22
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عائشة سائق
الاداره


عدد الرسائل : 2767
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:11

وفاءعبد المنعم كتب:
ايوة كده عيوش الشريرة

انا معاك يامعلمى

هنكسر الدنيا

احضر يعنى السيوف والسكاكين والذى منه ؟

22

السلام عليك يا غالية

ههههههههههههههههههههه تعالي نشاغب في الفصل ما دامت الاستاذة ما زالت 23
استاذة هذه الواني 30 اينك هل 35 تعالي 40

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبد المنعم
مبدعة مميزه


عدد الرسائل : 265
البلد :
تاريخ التسجيل : 03/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:18

يبدو ان كلهم لسة نايمين
تيجى نعمل هيصة ونصحيهم
003 003 009 009
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عائشة سائق
الاداره


عدد الرسائل : 2767
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:32

وفاءعبد المنعم كتب:
يبدو ان كلهم لسة نايمين

تيجى نعمل هيصة ونصحيهم

003 003 009 009

السلام عليك اختي وفاء
وكما ذكرت الكل نائم
خليني ازعزع المنتدى هههههههههههه وهكذا الاستاذة الشريرة وسونة ستهرب هههههههه


_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:37

يا شلة يا بنفسجى هيهههههههههههه بقينا 3

656 656 656 656


عدل سابقا من قبل ماما واوا في الجمعة 24 أبريل - 9:41 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:39

يالا يا عصابة البنفسجى 0015

00105 00105 00105 00105

هيصة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 9:44

لسة 23
004 004 004 004 اصحوا بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
_lamiae_
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 436
البلد :
تاريخ التسجيل : 14/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 12:14

ما شاء الله على النشاط و الشغب
عصابة البنفسجي عاملة انقلاب ب 3 اعضاء
لما يكملو فريق شنو غا تعملو
و الزعيمة الحاجة عيوش

سونة شوفي انا ممكن نعطيلك كلمات بالامازيغية
حتى عيوش لن تستطيع فك الشيفرة و لو جمعت معاها كل الشريرات

نقطة نضام
اتنين اتنين امام باب القسم

و الا ااااااا


_________________
الـهى لست للفـردوس اهلا ** ولا اقوى على نار الجحيم
فهب لى توبه واغفر ذنوبى ** فانك غافر الذنب العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وفاءعبد المنعم
مبدعة مميزه


عدد الرسائل : 265
البلد :
تاريخ التسجيل : 03/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 12:36

انا قاعدة ساكته اهوه ياأبلة
انا بس صحيتهم
وهيصتهم
وحرضتهم على التمرد
شوفى انا طيبة ازاى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عائشة سائق
الاداره


عدد الرسائل : 2767
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:04

_lamiae_ كتب:
ما شاء الله على النشاط و الشغب
عصابة البنفسجي عاملة انقلاب ب 3 اعضاء
لما يكملو فريق شنو غا تعملو
و الزعيمة الحاجة عيوش

سونة شوفي انا ممكن نعطيلك كلمات بالامازيغية
حتى عيوش لن تستطيع فك الشيفرة و لو جمعت معاها كل الشريرات

نقطة نضام
اتنين اتنين امام باب القسم

و الا ااااااا


السلام عليك لمياء الغالية

هات ما عندك فالشريرات ما شاء الله 27
الاستاذة وسونة الشريرة ما زالت 35
انتظرك شريرة لمياء 97

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
modylolo
مشرفة اقسام التريكو


عدد الرسائل : 961
العمر : 41
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:11

ياهلا بلميا انضمت لشلة المشاغباتتتتتتتتتت اهلين وسهلين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
_lamiae_
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 436
البلد :
تاريخ التسجيل : 14/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:17

عيوش مامش تدجيد
هههههه
فكي هده الطلاسم

على فكرة انت من اي مدينة
لاعمل مسح للخريطة و نلقاك

ههههه مودي
هدا قليل مما عندكم
يقول المثل من عاشر قوما اربعين يوما شاغب مثلهم

_________________
الـهى لست للفـردوس اهلا ** ولا اقوى على نار الجحيم
فهب لى توبه واغفر ذنوبى ** فانك غافر الذنب العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ماما واوا
مبدعة فعاله


عدد الرسائل : 117
البلد :
تاريخ التسجيل : 10/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:32

هى المسابقة على الشغب بس

طب يلا نشاغب 95 95 95

يلا نصوت ونهيص ونعمل شغب يمكن نطلع الأوائل 005 005 005
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عائشة سائق
الاداره


عدد الرسائل : 2767
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 20/09/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:32

_lamiae_ كتب:
عيوش مامش تدجيد
هههههه
فكي هده الطلاسم

على فكرة انت من اي مدينة
لاعمل مسح للخريطة و نلقاك

ههههه مودي
هدا قليل مما عندكم
يقول المثل من عاشر قوما اربعين يوما شاغب مثلهم

ههه شريرة ها اللمياء يا بنات

اين الوسونة لتفك الطلاسم هههه
انت ريفية يا لمياء ؟؟ بخير وعلى خير هههههههه شفت
اما عن مكان وجودي خلي خريطتك تقول لك ههههههههههههههه
انتظرك يا شريرة 13

_________________





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
modylolo
مشرفة اقسام التريكو


عدد الرسائل : 961
العمر : 41
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 03/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:46

ههههههههههههههه لميا جت اوت منك عيوش قفشتك
اهلا بيكي هههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
_lamiae_
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 436
البلد :
تاريخ التسجيل : 14/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 13:49

ههههههههههه
اخر الانباء
عيوش بتفك الطلاسم
فعلا انا ريفية من الناضور
خريطتي تتقولي انك قريبة من الشمال ههههههه


ماما واوا اهلا بك لجماعت المشاغبات الله يعطيك القوة و تصوتي جامد
باش تفيق باقي المشاغبات النايمات
لكن حاسبي على صوتك

_________________
الـهى لست للفـردوس اهلا ** ولا اقوى على نار الجحيم
فهب لى توبه واغفر ذنوبى ** فانك غافر الذنب العظيم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sara fahad
مبدعة جديده
مبدعة جديده


عدد الرسائل : 12
البلد :
تاريخ التسجيل : 19/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 15:05

اختار بنفسجي
واسفه على التاخير عندي مشكله بالنت
انشاء الله ماتتكرر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 15:54

عائشة سائق كتب:
السلام عليك وسونتي الشريرة

امري لله 36 خليها بنفسجي مع قليل من الابيض على الجنبات 97 لزوم الشياكة هههه
تسلمي 898

ناس ما بتجيش الا بالعين الحمرا 21
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 15:57

وفاءعبد المنعم كتب:
ايوة كده عيوش الشريرة

انا معاك يامعلمى

هنكسر الدنيا

احضر يعنى السيوف والسكاكين والذى منه ؟

22


يا حلاوه يا ولاد وفوف كمان التحقت بالعصابه 004
وصار لك مساعد يا عيوش

بطلوا شغب احسن تتعاقبوا 006
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 15:58

عائشة سائق كتب:
وفاءعبد المنعم كتب:
ايوة كده عيوش الشريرة

انا معاك يامعلمى

هنكسر الدنيا

احضر يعنى السيوف والسكاكين والذى منه ؟

22

السلام عليك يا غالية

ههههههههههههههههههههه تعالي نشاغب في الفصل ما دامت الاستاذة ما زالت 23
استاذة هذه الواني 30 اينك هل 35 تعالي 40

لا يا عيوش انا كنت 23 فارق التوقيت يا حبيبتي
شطوره محضره الاغراض
ورينا الشطاره في وقت الجد 28
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:00

وفاءعبد المنعم كتب:
يبدو ان كلهم لسة نايمين

تيجى نعمل هيصة ونصحيهم

003 003 009 009

هيصي يا اختي
وبعدين حانشوف 565
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:05

عائشة سائق كتب:
وفاءعبد المنعم كتب:
يبدو ان كلهم لسة نايمين

تيجى نعمل هيصة ونصحيهم

003 003 009 009

السلام عليك اختي وفاء
وكما ذكرت الكل نائم
خليني ازعزع المنتدى هههههههههههه وهكذا الاستاذة الشريرة وسونة ستهرب هههههههه


مش راح اهرب اطمأني انا بالي طويل
تخطيطك طلع فشونجه يا فتوكه
876
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:07

ماما واوا كتب:
يا شلة يا بنفسجى هيهههههههههههه بقينا 3

656 656 656 656

روحي اسحبي لك وحده عشان تكملوا
واخلص من الهيصه دي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الوسن
مشرفه اقسام الاشغال الفنيه


عدد الرسائل : 1259
الوظيفه : ملكه في مملكتي
البلد :
اوسمه :
تاريخ التسجيل : 22/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: المسابقه الاولى   الجمعة 24 أبريل - 16:09

ماما واوا كتب:
لسة 23
004 004 004 004 اصحوا بقى

انا صحيت - اليوم الجمعه ما عندكوش حاجه تعملوها
اين العيال يا شريرات !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
المسابقه الاولى
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عالم الكروشيه :: اقسام الاشغال الفنيه :: قسم الاشغال الفنيه-
انتقل الى: